Saturday 23 March 2013

Диляна Попова: Манекенките винаги трябва да са голи

"Непрекъснато ме бутат в любовни и голи сцени. Манекенките винаги трябва да са голи, другото да го оставим на актрисите", сподели Диляна Попова в тв интервю. Благодарение на първата си професия обаче - моделството, красавицата се е пречупила и няма никакъв проблем с това да се появява в оскъдно облекло или дори без такова. Все пак не винаги е комфортно, защото и партньорът трябва да те предразположи, а и има много хора по време на снимките. "Смятах, че актьорите се раждат такива и го знаят от 2-3-годишни. Не ми е било цел. Мислех си, че е нещо ужасно трудно и трябва цял живот да го учиш. Не е лесно в никакъв случай. При мен паниката е много опасна и ми се случва понякога да й се поддам", добави бившата на певеца Дичо. Иначе с моделството се захванала някъде през 1999-2000 г., когато била на 19, току що завършила училище. Тогава вече била изградена като личност и не се повлияла кой знае колко от живота, който предлага светът на модата. "Аз съм малко против ранното започване с тази професия, защото те променя много и те фокусира върху външния вид и суетата. Самочувствието ти се базира на това дали се възприемаш за достатъчно красива - на нивото на всички останали, защото ходиш на кастинги с още 200 момичета. Много често съм си мислела, че не ставам за тази работа, че не съм достатъчно красива, висока", издава Диляна. Докато усвоява нови умения, брюнетката не спира да обикаля света. Била е на много различни екзотични места и като че ли най-много й харесват топлите страни. Следващата дестинация, която ще посети е Маракеш, Мароко, където сестра й работи. Подготвила се е да обиколи страхотните нощни клубове там, както и туристическите стракции.

No comments:

Post a Comment