Thursday 27 October 2011

Поли Генова: Не си падам по жени

Членката на журито на "Х фактор" Поли Генова опроверга слуховете, че си падала по жени и че била спала с негър.

"Не съм влюбена нито в Люси Дяковска, нито в Божидара Бакалова и не съм правила секс със Саймън от "Блу", заяви червенокосата чаровница.

Тя само преспала в стаята на английския си колега след пиянското афтърпарти на Евровизия, пише БЛИЦ.

"Сега съм страшно заета и нямам време за връзка. Имала съм гаджета, разбира се, макар че най-дългата ми любов е била четири месеца. Стремя се мъжете до мен да не са известни, защото популярните хора се изкривяват. Все още не съм срещнала обаче човека, до когото да се задържа по-дълго", признава певицата пред журналиста Владимир Николов.

Поли твърди, че тя сама се издържа, но не само от участия, а като работи на няколко места - предимно в риалитита. Това й помогнало да преодолее вродената си свенливост. Срещу рекламата си на “Макдоналдс” Генова ще получи спонсорство за новия си клип. Заминаването си за Англия, където ще учи, гласовитката отлага за следващата година.

Не крие и че смята да се пробва като певица на международния пазар. Поли счита, че има достатъчно силен характер, за да пробие. На Евровизия пяла малко след като починала любимата й баба. Наложило й се да потисне емоциите си, за да се представи прекрасно на международния песенен конкурс.

"Пяла съм с 40 градуса температура, с треска, дори и след упойки и операции", припомня си любимката на публиката на риалитито "Х фактор".

No comments:

Post a Comment