Friday 4 November 2011

Мария: Не искам да си правя пиар със семейството ми!

С оглед на статията във вестник "Уикенд", която днес излезе и гласи "Ники Михайлов изневерява на Алисия с Мария" изпълнителката на хита "Всичко е платено" опроверга за пореден път слуховете, споделяйки:
"Аз и Николай Михайлов сме единствено и само приятели - добри познати! Индикацията тръгна от това, че бяхме по едно и също време в Сен Тропе, но аз не бях там с него, а с моя съпруг Димитър Андонов, който все още ми е съпруг. В никакъв случай не желая да обиждат мен и дъщеря ми с подобни статии."

"Ще помоля медиите в името на моето спокойствие и спокойствието на Марая да имат търпение и по никакъв начин да не се ангажират и да не спекулират с личния ми живот. Нека кариерата ми да бъде на първи план", допълва още тя.

"Ако имам желание да споделя нещо, ще го направя. Не искам да си правя пиар със семейството ми", категорична е Мария.

No comments:

Post a Comment