Friday 4 November 2011

Ники Михайлов: Ползват името ми за измислени скандали

"Нелепо е постоянно да ползват името ми в измислени скандали" - коментира футболният национал Ники Михайлов скандалните слухове, разпространени от жълтата преса, че изневерява на фолк певицата Алисия с колежката й Мария.

"Oще по-неприятно e, когато подобни публикации имат за цел да наранят близките ми. Жената до мен е Алисия и се радвам за това, че успяваме да запазим само за нас двамата специалните моменти в живота ни", категоричен е вратарят на "Твенте".

"Чувствам се щастлив и съм сигурен, че единствените, които могат да попречат на връзката ни, сме самите ние. Несериозно е да ми приписват отношения с други жени. Още по-нелепо е да се опитват да си съчиняват сензации от чистa случайност."

По повод твърденията, че Ники Михайлов бил назначил свой приятел за личен шофьор на Мария и това било доказателство за връзката му с нея, футболистът заяви пред bliasak.bg:

"Всеки може да работи, каквото си поиска, за когото си поиска. Емилиян e работил за мен, но сега има нова работа в България, с която се чувства добре и харесва. Ще помоля още веднъж всички медии да не се месят в личния ми живот!"

Другата замесена страна в скандала - Мария, призна неотдавна, че с Михайлов се познават наистина, но са семейни приятели и нищо повече. Тя категорично отрече да е имала по-специална връзка с национала.

No comments:

Post a Comment