Wednesday 23 November 2011

Мария: Не съм казала кой е мъжът до мен

Жълт вестник публикува информация, че попфолк дивата Мария, която наскоро обяви публично раздялата си със съпруга си Митко, е признала за връзката си с бизнесмена Христо Гущеров.

BLife се свърза със секспилното миньонче, което сподели:

"Допускате ли, че пред жълта медия ще споделя нещо толкова лично. Да, има мъж до мен и държа на него. Отношенията ни са прекрасни, а не посредствени, каквито жълтите медии се опитват да ги принизят. Животът си е мой и не касае никого. Когато реша сама, ще разкрие кой е мъжът до мен. Първо ще го споделя специално пред BLife" , категорична бе Мария.

Тя сподели впечатленията си от снощния концерт "10 години телевизия Планета" и каза:

"Снощния концерт беше прекрасен,наистина много блестящ. Много по-интересно хората да се интересуват от музиката ми, отколкото от личния ми живот."

No comments:

Post a Comment